Porywające, zabawne, kompromitujące, zaskakujące - jednym słowem najciekawsze kampanie reklamowe były tematem wykładu eksperckiego, w którym wzięli udział studenci m.in. komunikacji internetowej. Spotkanie prowadziła Maria Nowicka-Pawlik.
Prelegentka jest obecnie jedną z organizatorek najdłuższego festiwalu technologicznej w południowej części Polski, specjalistką ds. Social Media & Employer Brandingu w jednej z bielskich firm z sektora technologicznego. Jak sama o sobie mówi, jest także pasjonatką marketingu: jako "social media ninja" pracowała już w branży turystycznej, wnętrzarskiej, odzieżowej, służy także doradztwem w zakresie prowadzenia i rozwijania social mediów.
Spotkanie odbyło się 22 maja br. na Uniwersytecie Bielsko-Bialskim, zostało zorganizowane przez Interdyscyplinarne Koło Naukowe Little Psycho-logist z myślą o wszystkich zainteresowanych marketingiem, psychologią w biznesie oraz komunikacją w nowych mediach. W wykładzie udział wzięli studenci m.in. komunikacji internetowej i filologii hiszpańskiej.
©2024 WH-S. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: Dział Marketingu