Jesteśmy UNIWERSYTETEM! Dołącz do nas, zostań studentem UBB!

Komunikacja internetowa

Dla kogo kierunek Komunikacja internetowa?

Praktyczny kierunek studiów Komunikacja internetowa adresowany jest do osób, które swoją przyszłość zawodową chcą związać z pracą w przestrzeni internetowej. Studia te pozwolą zdobyć zatrudnienie w wielu branżach zawodowych, zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Będą to głównie stanowiska wymagające sprawnej i skutecznej komunikacji z użyciem najnowszych narzędzi ICT: w działach marketingu, PR i reklamy, redakcjach portali internetowych, agencjach kreatywnych czy innowacyjnych projektach biznesowych (w modelu typu start-up). Zdobyte kwalifikacje świetnie sprawdzą się również na wielu stanowiskach w administracji publicznej, instytucjach kultury i sztuki czy organizacjach pozarządowych. Absolwenci będą przygotowani także do podjęcia własnej działalności gospodarczej.

17828.webp

Studia mają profil praktyczny, który pozwala na kształcenie przydatnych zawodowo umiejętności. Zajęcia przygotowane zostały w czterech podstawowych obszarach, których połączenie stanowi o unikalnym, interdyscyplinarnym przygotowaniu do wejścia na nowoczesny, cyfrowy rynek pracy:

1) obszar modułów z zakresu komunikacji interpersonalnej i społecznej oraz przedmiotów ogólnorozwojowych;
2) obszar modułów z zakresu marketingu internetowego z elementami zarządzania;
3) obszar modułów z zakresu informatyki technicznej (w tym ICT);
4) obszar modułów z zakresu podstawowych prac graficznych w środowisku cyfrowym.

Studia są bezpłatne i kończą się uzyskaniem państwowego dyplomu (tytuł licencjata).


Kwalifikacje - sylwetka absolwenta:
Absolwenci studiów pierwszego stopnia na kierunku Komunikacja internetowa posiadać będą praktyczne umiejętności oparte na interdyscyplinarnej wiedzy, które pozwolą im podjąć pracę w wielu branżach zawodowych, zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Będą to głównie stanowiska wymagające sprawnej i skutecznej komunikacji z użyciem najnowszych narzędzi ICT: w działach marketingu, PR i reklamy, redakcjach portali internetowych, agencjach kreatywnych czy innowacyjnych projektach biznesowych (w modelu typu start-up). Zdobyte kwalifikacje świetnie sprawdzą się również na wielu stanowiskach w administracji publicznej, instytucjach kultury i sztuki czy organizacjach pozarządowych. Absolwenci będą przygotowani także do podjęcia własnej działalności gospodarczej.

thoughtful-businessman-experienced-entrepreneur-using-smartphone-laptop-analize-information-xd.webp

Absolwenci zainteresowani pogłębieniem zdobytych kompetencji lub specjalizacją w określonej profesji będą mieć możliwość kontynuowania nauki na studiach II stopnia lub studiach podyplomowych na kierunkach związanych z komunikacją, nowymi mediami, zarządzaniem, projektowaniem gier i wielu innych.

Pobierz: Plan studiów


Studia prowadzone są w systemie studiów stacjonarnych (dziennych, bezpłatnych) na poziomie pierwszego stopnia – licencjackim. Kierunek ma profil praktyczny, który pozwala na kształcenie przydatnych zawodowo umiejętności, a większość zajęć stanowią ćwiczenia audytoryjne, laboratoryjne i projektowe; program studiów przewiduje też aż 720 godzin praktyk zawodowych.


Jednostka prowadząca kierunek: kierunek międzywydziałowy, interdyscyplinarny
Koordynator kierunku: dr Robert Pysz (rpysz@ubb.edu.pl)
Sekretariat: bud. B, pok. 111 (czynny od poniedziałku do piątku 7:30-15:00)

Rejestracja na studia odbywa się sposób elektroniczny: https://irk.ubb.edu.pl/pl/
Szczegółowe informacje o terminach i warunkach rekrutacji znajdują się w serwisie: https://rekrutacja.ubb.edu.pl/

©2024 WH-S. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: Dział Marketingu 

Zapisano