Zespół projektu Erasmus+ pn. Remember to Remember rozpoczął fazę upowszechniania projektu oraz konsultacji dotychczas wypracowanych rezultatów intelektualnych w ramach zadań projektowych.
Koordynatorka ds. merytorycznych – dr Małgorzata Jopek-Bizoń z Instytutu Neofilologii – nawiązała współpracę z dyrektorem Wydziału Oświaty i Wychowania Starostwa Powiatowego w Żywcu, mgr. Andrzejem Widzykiem, z dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Żywcu, mgr Magdaleną Worek, a także z dyrektor Szkoły Podstawowej nr 162 im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego w Łodzi, mgr Moniką Bagiw-Stuczyńską.
Natomiast dr hab. Ewa Kochanowska, prof. UBB, i dr Justyna Wojciechowska w ramach projektu podjęły kooperację z dyrektor Nowej Szkoły w Bielsku-Białej, mgr Adrianą Galocz, która od 20 lat pracuje jako opiekun dzieci niepełnosprawnych, nauczyciel i pedagog w szkole niepublicznej.
Do jednostek zainteresowanych szczegółami projektu dołączyła Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Milówce – koordynatorka ds. merytorycznych, dr Małgorzata Jopek-Bizoń, odbyła spotkanie z dyrekcją Poradni, podczas którego przedstawiła najważniejsze założenia oraz omówiła przygotowane w ramach projektu narzędzia treningu pamięci prospektywnej i umiejętności metakognitywnych.
Następnie zespół projektowy zorganizował dodatkowe szkolenie dla trenerów z ośrodków współpracujących ze szkołą. Podczas spotkania omówiono poszczególne etapy treningów, finalizację materiałów szkoleniowych, przydzielono obowiązki, by lepiej przygotować się do nadchodzącej fazy projektu – testowania i wdrożenia narzędzi treningowych.
Szczegółowe informacje na temat narzędzi do treningu pamięci prospektywnej i treningu metapoznawczego można znaleźć na stronie: https://retore.vsb.cz
©2024 WH-S. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: Dział Marketingu